A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Pályavasúti szakanyag készletgazdálkodás szervezetébe keressük új kollégánkat!
Szervezetünk fő feladata a pályavasúti szakanyag ellátásával kapcsolatos készletgazdálkodási feladatok végzése, kiemelten a pályavasúti szakanyag igényekhez szükséges anyagellátás biztosítása, az anyagelosztási hálózat hatékony működtetése, optimális készletszint biztosítása mellett, folyamatos szerződéslefedettség biztosítása.
Ha van tapasztalatod raktár-gazdálkodási, logisztikai területen és szívesen kamatoztatnád az eddigi megszerzett szakmai tudásodat nálunk, szereted a változatosságot, és szeretsz új dolgokat tanulni, akkor ez a TE lehetőséged! Várjuk jelentkezésedet!
Amennyiben ezt az állást a MÁV-csoport egyik munkavállalója javasolta számodra, jelentkezésedkor válaszd ki a Munkavállalói ajánlási program pontot és töltsd ki az ajánló adatait!
- készletgazdálkodás, ami magában foglalja a kezelt anyagkörökben felmerülő, anyagfelhasználási tervezésének támogatását, optimális készletszintjeinek meghatározását, a készletösszetétel rendszeres ellenőrzését, a meghatározott raktári biztonsági- és jelzőkészletszintek megtartását
- az informatikai rendszerben jelentkező megrendelői igények országos feldolgozása, a tervezett ellátás szervezése, lehívások, megrendelések készítése, beszállítások felügyelete, késedelmes teljesítések jelentése és visszajelzése a szállító partnerek felé, értékesítések lebonyolítása a megfelelő választékú és mennyiségű készletszint biztosítása érdekében
- a felhasználók által megadott igények naprakész kielégítése, figyelemmel kísérése, az ehhez kapcsolódó készlet átirányítások rendezése, a meghatározott készletszintek tartása, ezek felügyelete és ellenőrzése
- folyamatos szerződéslefedettség biztosítása érdekében készletgazdálkodási javaslatok összeállítása,
- szállítói, felhasználói, külső-belső ügyfél kapcsolattartás, reklamációkezelés, a kezelt anyagkörökben felmerült problémák hatékony megoldása, rendezése
- középfokú állami iskolai végzettség (szakközépiskolai érettségi és szakirányú állami szakképesítés) vagy középfokú szakirányú állami iskolai végzettség - érettségi
- legalább 3 év raktár-gazdálkodási, vagy anyaggazdálkodási, vagy logisztikai tapasztalat
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- ügyfélközpontú szemlélet
- kiváló szóbeli, írásbeli kommunikációs készség
- problémamegoldó készség
- gyakorlatias gondolkodásmód
- megbízhatóság, precizitás, pontosság
- pályavasúti szakanyag ismerete
- beszerzési ismeretek
- SAP MM modul ismerete
- barátságos csapat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- támogató munkahelyi légkör
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Tóvizi Lilla +36 (30) 135 3889
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!