Területi vagyongazdálkodási szakértő

Új munkatársunk feladatai lesznek

Ingatlanhasznosítási feladatok:

  • kezeli az ingatlanhasznosításokhoz kapcsolódó belső nyilvántartásokat és rendszereket, biztosítja a szükséges döntéshozatalok előkészítését
  • összeállítja a zsűriztetési eljárásokhoz és az ingatlan hasznosításokhoz (elidegenítés és bérbeadás, speciális esetek) szükséges adatszolgáltatásokat
  • ellátja a bérbeadásokhoz kapcsolódó előkészítő feladatokat (állásfoglalások kérése, piackutatás megrendelése, engedélyek bekérése, stb.)
  • megtartja a rendszeres és rendkívüli bérlemény és ingatlan használati ellenőrzéseket
  • részt vesz a használati és tulajdonjogi, vagyon/kezelői jogviszonyrendezésekkel kapcsolatos ügyekben
  • részt vesz a kinnlevőség-kezelési és peres eljárás előkészítési feladatok ellátásában és támogatásában, kezeli a kapcsolódó informatikai és táblázat rendszereket

Lakásgazdálkodási feladatok:

  • megtartja a rendszeres és rendkívüli bérlemény és ingatlan/lakás használati ellenőrzéseket
  • előkészíti a bérlők által benyújtott reklamációs, felülvizsgálati, korszerűsítési, üzemeltetési és egyéb kérelmek engedélyezését, kezeli az ezekkel kapcsolatos feladatokat
  • ellátja a lakásbérleti szerződéskötéssel és módosításokkal kapcsolatos feladatokat (szerződések előkészítése, belső szervezeti és szakági egyeztetések, dokumentumok megküldése az érintettek részére, stb.)
  • részt vesz az önkényes, valamint az illegális lakásfoglalók/beköltözések ügyeinek szükséges belső és külső rendezési folyamatában
  • vezeti a lakásnyilvántartást, a MÁV Zrt. lakásnyilvántartó-rendszerét folyamatosan feltölti, az üres lakásnyilvántartást és jogcímrendezéseket / jogi jellegű nyilvántartásokat karbantartja, kezeli a kapcsolódó adatokat: pl. víz, csatorna, energia, stb. adatok
  • részt vesz a kinnlevőség-kezelési feladatok ellátásában és támogatásában
  • összeállítja és folyamatosan aktualizálja a bérleti díjak számlázását alátámasztó analitikát

Egyéb feladatok:

  • részt vesz projekt jellegű és egyéb hasznosítási vizsgálatok és elemzések, az ezekkel kapcsolatos előkészítő tevékenységek támogatásában, adat és előzményi információ feltárásokban, DED engedélyek összeállításában, stb.
  • részt vesz a Terület feladataihoz kapcsolódó helyszíni – ingatlan bejárásokon és ellenőrzéseken, vagy pl. projekt munkavégzéseken, ügyfél bejárásokon / hatósági vizsgálatokon
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
  • felsőfokú állami iskolai végzettség - diploma (műszaki, gazdasági, jogi vagy informatikai)
  • 3-5 év szakterületen szerzett gyakorlat
Előnyként értékeljük
  • ingatlankezelési, üzemeltetési területen szerzett szakmai tapasztalat
  • SAP rendszer ismerete
  • DMS wokflow ismerete
  • fejlesztési projekt jellegű feladatok ismerete
Amit ajánlunk
  • SZÉP-kártya juttatás (a hatályos belső szabályozás szerint)
  • hűség bónusz év végén (a hatályos belső szabályozás szerint)
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • havi nettó 4000 Ft összegű önkéntes egészségpénztári tagdíj-hozzájárulás

A fenti juttatások a naptári évben ledolgozott munkanapok arányában kerülnek kifizetésre.

Amit ajánlunk továbbá:

  • biztos munkahely
  • kiszámítható munkaidő és jövedelem
  • utazási kedvezmény (belföldön és egyes nemzetközi vasútvonalakon)
  • vállalati országbérlet
  • a tanulmányok idejére minden érintett munkavállalónak díjmentes szállás biztosítása
  • szakmai fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye
Budapest (Kerepesi út 3.)
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad

Szűcsborus Melinda +36 (30) 813 5114

Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó

A MÁV Pályaműködtetési Zrt. a magyarországi közforgalmú vasúti pályahálózat nagy részének üzemeltetőjeként mintegy 7000 kilométernyi vaspálya és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúra működtetéséről gondoskodik. Teljes körűen látja el az üzemeltetési, forgalomirányítási és karbantartási, valamint részben a felújítási feladatokat.