Új munkatársunk feladatai lesznek
Ingatlanhasznosítási feladatok:
- kezeli az ingatlanhasznosításokhoz kapcsolódó belső nyilvántartásokat és rendszereket, biztosítja a szükséges döntéshozatalok előkészítését
- összeállítja a zsűriztetési eljárásokhoz és az ingatlan hasznosításokhoz (elidegenítés és bérbeadás, speciális esetek) szükséges adatszolgáltatásokat
- ellátja a bérbeadásokhoz kapcsolódó előkészítő feladatokat (állásfoglalások kérése, piackutatás megrendelése, engedélyek bekérése, stb.)
- megtartja a rendszeres és rendkívüli bérlemény és ingatlan használati ellenőrzéseket
- részt vesz a használati és tulajdonjogi, vagyon/kezelői jogviszonyrendezésekkel kapcsolatos ügyekben
- részt vesz a kinnlevőség-kezelési és peres eljárás előkészítési feladatok ellátásában és támogatásában, kezeli a kapcsolódó informatikai és táblázat rendszereket
Lakásgazdálkodási feladatok:
- megtartja a rendszeres és rendkívüli bérlemény és ingatlan/lakás használati ellenőrzéseket
- előkészíti a bérlők által benyújtott reklamációs, felülvizsgálati, korszerűsítési, üzemeltetési és egyéb kérelmek engedélyezését, kezeli az ezekkel kapcsolatos feladatokat
- ellátja a lakásbérleti szerződéskötéssel és módosításokkal kapcsolatos feladatokat (szerződések előkészítése, belső szervezeti és szakági egyeztetések, dokumentumok megküldése az érintettek részére, stb.)
- részt vesz az önkényes, valamint az illegális lakásfoglalók/beköltözések ügyeinek szükséges belső és külső rendezési folyamatában
- vezeti a lakásnyilvántartást, a MÁV Zrt. lakásnyilvántartó-rendszerét folyamatosan feltölti, az üres lakásnyilvántartást és jogcímrendezéseket / jogi jellegű nyilvántartásokat karbantartja, kezeli a kapcsolódó adatokat: pl. víz, csatorna, energia, stb. adatok
- részt vesz a kinnlevőség-kezelési feladatok ellátásában és támogatásában
- összeállítja és folyamatosan aktualizálja a bérleti díjak számlázását alátámasztó analitikát
Egyéb feladatok:
- részt vesz projekt jellegű és egyéb hasznosítási vizsgálatok és elemzések, az ezekkel kapcsolatos előkészítő tevékenységek támogatásában, adat és előzményi információ feltárásokban, DED engedélyek összeállításában, stb.
- részt vesz a Terület feladataihoz kapcsolódó helyszíni – ingatlan bejárásokon és ellenőrzéseken, vagy pl. projekt munkavégzéseken, ügyfél bejárásokon / hatósági vizsgálatokon
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- felsőfokú állami iskolai végzettség - diploma (műszaki, gazdasági, jogi vagy informatikai)
- 3-5 év szakterületen szerzett gyakorlat
Előnyként értékeljük
- ingatlankezelési, üzemeltetési területen szerzett szakmai tapasztalat
- SAP rendszer ismerete
- DMS wokflow ismerete
- fejlesztési projekt jellegű feladatok ismerete
Amit ajánlunk
- SZÉP-kártya juttatás (a hatályos belső szabályozás szerint)
- hűség bónusz év végén (a hatályos belső szabályozás szerint)
- önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
- havi nettó 4000 Ft összegű önkéntes egészségpénztári tagdíj-hozzájárulás
A fenti juttatások a naptári évben ledolgozott munkanapok arányában kerülnek kifizetésre.
Amit ajánlunk továbbá:
- biztos munkahely
- kiszámítható munkaidő és jövedelem
- utazási kedvezmény (belföldön és egyes nemzetközi vasútvonalakon)
- vállalati országbérlet
- a tanulmányok idejére minden érintett munkavállalónak díjmentes szállás biztosítása
- szakmai fejlődési lehetőség
Munkavégzés helye
Budapest (Kerepesi út 3.)
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad
Szűcsborus Melinda +36 (30) 813 5114
Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. a magyarországi közforgalmú vasúti pályahálózat nagy részének üzemeltetőjeként mintegy 7000 kilométernyi vaspálya és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúra működtetéséről gondoskodik. Teljes körűen látja el az üzemeltetési, forgalomirányítási és karbantartási, valamint részben a felújítási feladatokat.