Karbantartás, javítás, biztonságtechnikai vizsgálatok… Közel állnak hozzád az effajta gondolatok? Ha megvan hozzá a középfokú végzettséged, ne habozz tovább! Add be hozzánk jelentkezésed! A biztosítóberendezések színes világában számos lehetőséged nyílik a tanulásra és a fejlődésre.
- a vasút területén üzemelő jelző- és biztosítóberendezések biztonságtechnikai vizsgálata, karbantartása
 - alkatrészek, tartozékok állapotfelmérése és javítása
 - kapcsolattartás a diszpécserszolgálattal, hiba és zavar-elhárítási feladatok elvégzése
 - szabályozás alapján a dokumentálás elkészítése
 
- középfokú szakirányú végzettség – (villanyszerelő, elektromechanikai műszerész, elektronikai műszerész)
 - orvosi alkalmasság
 
A munkakör betöltésének feltétele, hogy a jelölt megszerezze a szükséges elméleti és gyakorlati ismereteket. A hatósági vizsgákat első vizsgaalkalommal sikeresen teljesítő munkavállalók akár bruttó 40 000 Ft egyszeri juttatásban részesülhetnek.
- érettségi szakirányú szakképesítéssel (közlekedésautomatikai technikus, mechatronikai technikus, erősáramú elektrotechnikus)
 - B kategóriás közúti járművezetői engedély
 
- SZÉP-kártya juttatás (a hatályos belső szabályozás szerint)
 - hűség bónusz év végén (a hatályos belső szabályozás szerint)
 - a havi bruttó alapbér 4%-ának megfelelő önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
 - havi nettó 4000 Ft összegű önkéntes egészségpénztári tagdíj-hozzájárulás
 
A fenti juttatások a naptári évben ledolgozott munkanapok arányában kerülnek kifizetésre.
Amit ajánlunk továbbá:
- biztos munkahely
 - kiszámítható munkaidő és jövedelem
 - utazási kedvezmény (belföldön és egyes nemzetközi vasútvonalakon), szabályozás szerint a családtagok részére is
 - kedvezményes országbérlet vásárlási lehetőség munkavállalóink részére
 - a tanulmányok idejére minden érintett munkavállalónak díjmentes szállás biztosítása
 - szakmai fejlődési lehetőség
 - ruházati ellátás
 
Jóna Bernadett +36 (30) 275 1134
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. a magyarországi közforgalmú vasúti pályahálózat nagy részének üzemeltetőjeként mintegy 7000 kilométernyi vaspálya és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúra működtetéséről gondoskodik. Teljes körűen látja el az üzemeltetési, forgalomirányítási és karbantartási, valamint részben a felújítási feladatokat.