A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. bemutatkozása

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. a MÁV-csoport egyik leányvállalata, feladatköre sokrétű: szolgáltatási szerződéssel rendelkező megbízói – főleg, de nem kizárólag a MÁV-csoport vállalatai – számára pénzügyi, számviteli tevékenységet, humán és munkavédelmi szolgáltatást, oktatást, raktár- és készletgazdálkodást, informatikai szolgáltatást és ügyviteli feladatokat lát el, valamint felelős a beszerzési, környezetvédelmi, szállítási, flottakezelési és leltározási szolgáltatások biztosításáért is.

Pillants bele vállalatunk működésébe bemutatkozó kisfilmünk által!

Távoli videó webcím

Mivel foglalkozunk? Ismerd meg tevékenységeinket részletesebben!

Gazdasági üzletág

A Gazdasági üzletág fő feladata megbízói számviteli rendszereinek kialakítása és működtetése, beszámolási és adózási szolgáltatások biztosítása, valamint a Társaság pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységének biztosítása.

Humán üzletág

A Humán üzletág fő feladata a komplex humán szolgáltatási tevékenység, valamint a munkabiztonsági szolgáltatások és az oktatási szolgáltatás biztosítása a megbízói számára, továbbá a MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vonatkozásában a humánerőforrás biztosításával és gazdálkodással összefüggő feladatok ellátása.

Beszerzési, környezetvédelmi és szállítási üzletág

A Beszerzési, környezetvédelmi és szállítási üzletág fő feladata az általános anyagkörök és szolgáltatások tekintetében a beszerzések, közbeszerzések lebonyolítása, valamint szállítás és flottakezelés, eszköznyilvántartás és gazdálkodás, leltározás és selejtezés lebonyolítása, vasúti technológiához kapcsolódó energiagazdálkodás, környezetvédelmi rendszerek kialakítása és működtetése.

Raktár- és készletgazdálkodási üzletág

A Raktár- és készletgazdálkodási üzletág fő feladata a megbízói tevékenységének ellátásához szükséges általános anyagok biztosítása. A tevékenységi kör magában foglalja az igény jóváhagyásától kezdődően a készletgazdálkodást, az operatív beszerzést, továbbá a gázolajkiszolgálást, a gázolajkutak műszaki karbantartását, a ruhaellátást.

Információs és technológiai szolgáltatások üzletág

Az Információs és technológiai szolgáltatások üzletág fő feladata közel 60 informatikai rendszer proaktív üzemeltetése, ebből 16 rendszer 0-24 órás felügyelete. Emellett feladatai közé tartozik új informatikai rendszerek fejlesztése és integrációjának megteremtése, valamint két adatközpont és több mint 100 000 informatikai eszköz napi zavartalan működésének biztosítása.

Menedzsment támogató és ügyviteli szolgáltatások üzletág

A Menedzsment támogató és ügyviteli szolgáltatások üzletág ügykezelési és dokumentációs szolgáltatást, valamint irattári és levéltári jellegű szolgáltatást nyújt megbízói számára.

Munkánk a számok tükrében éves szinten

  • kb. 280 000 bejövő számlát könyvelünk le és kb. 170 000 kimenő számlát állítunk ki
  • kb. 200 000 banki tételt és 17 000 bankkártyás vásárlást könyvelünk le
  • 90 társasági beszámolót készítünk el
  • 1500-1600 tanfolyami képzést bonyolítunk összesen kb. 20 000 fővel és 9000-10 000 időszakos oktatási napot tartunk összesen kb. 23 500 fő részére
  • 600-700 E-learning kurzust valósítunk meg több, mint 120 000 regisztrált résztvevővel, kb. 40 tananyagfejlesztéssel
  • átlagosan 7500 jelentkezést kezelünk és 350 új felvételt valósítunk meg
  • 21 megbízónk közel 70 000 munkavállalójának számfejtését végezzük kilenc féle bérszámfejtési rendszerben, 60 humán ügyfélszolgálati iroda áll a munkavállalók rendelkezésére
  • kb. 1200 beszerzési és közbeszerzési eljárást bonyolítunk le
  • 34 helyszínen raktározunk általános anyagokat, 22 000 mozgó cikket kezelünk és 28 000 munkavállalót szolgálunk ki ruházati termékekkel
  • 36 telephelyről biztosítjuk a gázolaj kiszolgálását, 118 000 – 120 000 alkalommal 36 – 40 millió liter gázolajat tankolunk az általunk működtetett kutaknál
  • 352 különböző alkalmazás és több, mint 60 rendszer proaktív üzemeltetését végezzük, melyek közül 16-ot 7/24 órában felügyelünk
  • napi szinten több, mint 66 000 felhasználót támogatunk a munkájában – ez 66 000-nél is több postafiók üzemeltetését, és több, mint napi 1 000 000 e-mailt jelent
  • ticketing rendszer használatával évente több, mint 224 000 igényt kezelünk
  • 2 adatközpontunk van, 913 fizikai és 2920 virtuális szerver 3 PByte adattárolási kapacitással, 174 000 végponti eszközt üzemeltetünk
  • 500 000 küldeményt kezelünk és 13 800 iratfolyóméter ügyiratot tárolunk és