IT szakterület

Csapatunk feladata a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, nyomtató, tablet, mobil) üzemeltetése, a 7/24 órás központi ügyfélszolgálat biztosítása, az adatközponti szolgáltatások és az alkalmazásfejlesztés. Szolgáltatásaink színvonalát az ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk garantálja.

Érdekességek rólunk:

  • 149 szolgáltatásunkkal Magyarország egyik legnagyobb IT szolgáltatója vagyunk
  • 90 különböző alkalmazás és közel 60 rendszer proaktív üzemeltetését végezzük, melyek közül 16-ot (pl. JÉ, PASS, SAP, eTicket, MÁVApp, EMIG, UTAS, Sharepoint) 7/24 órában felügyelünk
  • napi szinten több, mint 30000 felhasználót támogatunk a munkájában – ez 30000-nél is több postafiók üzemeltetését, és több mint napi 1000000 e-mailt jelent
  • ticketing rendszer használatával évente több, mint 120000 igényt kezelünk
  • 2 adatközpontunk van, csaknem 500 fizikai és 1400 virtuális szerver, 3 PByte adattárolási kapacitással
  • 110000 végponti eszközt üzemeltetünk

Tekintsd meg aktuális állásajánlatainkat!