A jelentkezés menete

MÁV-START Kiválasztás folyamatábra

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a toborzás-kiválasztás folyamata átlátható és közvetlen legyen, és azt, hogy a jelentkezőink ezt pozitív élményként éljék meg. Ezért igyekszünk minél gyorsabban és hatékonyabban végigvinni a folyamatot mind a MÁV-START, mind a jelölt érdekeit figyelembe véve.

A jelentkezés menetéről bővebben:

A meghirdetett álláslehetőségeinkre csupán néhány adat kitöltésével és az önéletrajz csatolásával jelentkezhet.

Minden jelentkező kap egy visszaigazoló e-mailt, hogy tudja, a jelentkezése sikeres volt és a folyamat elindult. A teljes folyamat általában 4 -10 hetet vesz igénybe.

A jelentkezések szűrése folyamatos, a releváns jelentkezőkkel telefonon is felvesszük a kapcsolatot, hogy pontosítsunk velük a pozícióról, illetve az önéletrajzban nem teljesen egyértelmű pontokról.

Az önéletrajzok beérkezését követően a szakterületek vezetőivel együtt választjuk ki azokat a jelentkezőket, akikkel személyesen szeretnénk találkozni.

A kiválasztott jelentkezőkkel telefonon egyeztetünk interjú időpontot, és ezt emailben is megerősítjük a pontos helyszín és időpont megírásával.

A jelöltek meghallgatása legfeljebb 2 körös interjú keretében történik, mely során humán és szakmai vezetőkkel történő beszélgetésre számíthatnak. Ez a folyamat kiegészülhet szakmai és egyéb tesztekkel.

A legtöbb munkakör esetében megmutatjuk a munkavégzés helyét, és találkozhat a leendő kollégákkal. A kiválasztásnál fontos számunkra, hogy az adott jelentkezőről ne csak végzettsége, kompetenciái, szakmai tapasztalata alapján döntsük el, hogy megfelel-e a pozícióra, hanem emellett az is a célunk, hogy olyan jelölt mellett döntsünk, aki jól illeszkedik az adott csapatba, és hogy hosszabb távon is megtalálja a számítását nálunk.

Minden jelentkezőnek emailben visszajelzünk – és ezt minél hamarabb meg is tesszük. Akikkel személyesen is találkoztunk, a folyamat zárásaként legtöbbször telefonos visszajelzést is adunk a kiválasztás eredményéről.

A kiválasztott jelentkezők a felvételt megelőzően orvosi alkalmassági vizsgálaton vesznek részt, melynek időpontjáról telefonon történik egyeztetés.

Miután megszületett a döntés, a kiválasztott, orvosilag is alkalmas jelöltet telefonon értesítjük, majd egy hivatalos ajánlatot is teszünk emailben, melyben a felvétellel kapcsolatos információk is szerepelnek.