Új munkatársunk feladatai lesznek
- a felettes vezető és a szervezeti egység munkájának közvetlen támogatása szervezési és időmenedzselési feladatok ellátásával, illetve adminisztratív, ügyviteli feladatok végzésével,
- a belső és külső partnerekkel történő megbeszélések, értekezletek, tárgyalások szervezése, előadások előkészítése,
- a szervezet napi működéséhez szükséges irodai anyagok, az eszközök megrendelése,
- a vezetői időmenedzselés,
- nyilvántartások, prezentációs anyagok készítése.
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- felsőfokú végzettség – diploma,
- MS Office felhasználói szintű ismerete,
- 1 év szakmai tapasztalat,
- erős diplomáciai készség.
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
- szervezőkészség,
- precizitás,
- együttműködő képesség.
Előnyként értékeljük
- Poszeidon ismeret,
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
- vasúti ismeretek.
Amit ajánlunk
- stabil, biztos munkahely,
- barátságos csapat,
- SZÉP-kártya juttatás (a hatályos belső szabályozás szerint),
- hűség bónusz év végén (a hatályos belső szabályozás szerint),
- önkéntes nyugdíjpénztári támogatás,
- önkéntes egészségpénztári tagdíj-hozzájárulás,
- vasúti utazási igazolvány Magyarország egész területére, szabályozás szerint a családtagok részére is,
- kedvezményes országbérlet vásárlási lehetőség munkavállalóink részére.
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozott idejű
Bővebb felvilágosítást ad
Egyed Bernadett +36 (30) 316 8216
Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó
A MÁV Pályaműködtetési Zrt. a magyarországi közforgalmú vasúti pályahálózat nagy részének üzemeltetőjeként mintegy 7000 kilométernyi vaspálya és az ahhoz kapcsolódó infrastruktúra működtetéséről gondoskodik. Teljes körűen látja el az üzemeltetési, forgalomirányítási és karbantartási, valamint részben a felújítási feladatokat.