A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. feladatköre sokrétű: szolgáltatási szerződéssel rendelkező megbízói – MÁV-csoport vállalatai, valamint egyéb az Építési és Közlekedési Minisztérium tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó vállalatok – számára pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységet, humán szolgáltatást, raktár- és készletgazdálkodást, informatikai szolgáltatást, menedzsmenttámogatási és ügyviteli feladatokat lát el, valamint felelős a beszerzési, környezetvédelmi, szállítási, flottakezelési és leltározási szolgáltatások biztosításáért is. Megbízói támogatásához hét üzletág biztosítja a szolgáltatásokat. A Gazdasági üzletág fő feladata megbízói számviteli rendszereinek kialakítása és működtetése, számviteli, adózási és leltározási szolgáltatások biztosítása, valamint a Társaság pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységének biztosítása.
Ha elhivatott vagy, nem riadsz meg a számviteli jogszabályoktól és szakmai kihívásoktól, akkor várjuk jelentkezésedet!
- a szervezet feladatkörébe utalt társaságok számviteli szolgáltatási feladatainak szakmai irányítása
- az egyedi számviteli szolgáltatási szervezet képviselete, a számviteli szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos operatív kapcsolattartói feladatok ellátása
- a számviteli szolgáltatási szerződésben foglaltak teljesítésének felügyelete
- éves, negyedéves és havi zárási feladatok, az egyedi és konszolidált beszámolók összeállításának koordinálása
- közreműködés az adózási feladatokban, egyes megrendelők esetében az adóbevallások elkészítése, szakmai ellenőrzése
- könyvvizsgálat és egyéb hatósági ellenőrzések koordinálása
- számviteli szabályzatok elkészítése, aktualizálása
- számviteli tanácsadás, előterjesztések, szerződések, döntés-előkészítő anyagok készítése és véleményezése
- részvétel a Társaságok átalakulásaiban, az átalakulások számviteli feladatainak ellátása, irányítása, szakmai ellenőrzése
- számviteli folyamatok fejlesztésének kezdeményezése, számviteli elszámolások változtatási igényeinek megfogalmazása
- számviteli rendszerek működésének biztosítása, elszámolások szabályszerűségének ellenőrzése
- számviteli területen szerzett diploma
- regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés
- 8 év szakmai és 3 év vezetői tapasztalat
- a szakterületet érintő törvények, jogszabályok naprakész ismerete
- MS Office, különösen Excel felhasználói szintű ismerete
- áttekintés és az összefüggések felismerésének képessége
- elemző, analitikus látásmód
- szakmai lényeglátás
- vezetői motiváció és gyakorlat
- jó problémamegoldó képesség
- jó kommunikációs és véleményalkotó készség
- precíz, pontos és megbízható munkavégzés, szolgáltatói attitűd
- kezdeményező-, kapcsolatteremtő készség
- okleveles könyvvizsgálói képesítés
- adótanácsadói végzettség
- Európai Uniós és hazai forrású projektek és támogatások elszámolásában, könyvelésében szerzett tapasztalat
- társaságok átalakulásaiban szerzett tapasztalat
- konszolidált beszámoló összeállításában szerzett tapasztalat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- támogató munkahelyi légkör
- rugalmas, kötetlen munkaidő
- céges gépjármű használat szabályzat szerint
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
- SZÉP kártya juttatás
- barátságos csapat
Gotthard Anikó +36 (30) 680 9442
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!