A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Bérszámfejtési szolgáltatások igazgatóságban egyik fő feladatunk a professzionális humán szolgáltatáshoz illeszkedő és azt támogató funkciók módszertani szakértői támogatása, a belső szolgáltatásfejlesztési projektek megvalósítása, a humán szolgáltatási rendszerek működtetése, használatának felügyelete, folyamat fejlesztési igények megvalósításának szakmai irányítása.
Érdekel, milyen egy nagyvállalat humán szolgáltatásainak tevékenysége és szívesen lennél csapatunk tagja? Várjuk jelentkezésedet!
- a társadalombiztosítási és jövedelemelszámolási szolgáltatások koordinálása, az ügyfelek igényeinek megfelelő, magas színvonalú és határidőre történő biztosítása
- a szakterületet érintő jogszabályi és folyamatbeli változások folyamatos nyomon követése, elemzése és a vezetőség számára javaslatok megfogalmazása a hatékonyabb működés érdekében
- kapcsolattartás a munkavállalókkal, munkáltatókkal, valamint belső és külső szervezetekkel (pl. társadalombiztosítási intézmények, ügyfélszolgálatok)
- a jövedelmek és járandóságok rendszeres és pontos elszámolásának biztosítása, valamint a jövedelmeket terhelő levonások, letiltások naprakész kezelése
- az elszámolási alapbizonylatok – okmányok, igazolások – megőrzése, ellenőrzése, valamint a hatósági és belső ellenőrzések támogatása
- adatszolgáltatások koordinálása és az éves személyi jövedelemadó elszámolással kapcsolatos feladatok végrehajtása
- munkaviszony megszűnésével kapcsolatos igazolások ellenőrzése, kiállítása és továbbítása
- operatív részvétel a szakmai felügyeleti szervekkel való egyeztetésekben és a folyamatok lezárásában
- a feldolgozott adatok és eredmények ellenőrzése, valamint a szükséges javítási feladatok kezdeményezése
- CRM rendszer használata az ügyfélkapcsolatok nyomon követésére, valamint adatkezelési és elszámolási kérdésekben történő információszolgáltatás
- ügyfélszolgálati támogatás szakmai tájékoztatással, panaszkezeléssel és visszajelzések feldolgozásával
- felsőfokú állami iskolai végzettség (preferált: humán erőforrás, közgazdaságtan, vagy társadalombiztosítási diploma)
- minimum 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
- társadalombiztosítási és jövedelemszámolási folyamatok, valamint a vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete
- magabizztos Office ismeret
- SAP ismeret
- kiváló problémamegoldó képesség, precizitás és felelősségteljes munkavégzés
- kiemelkedő kommunikációs és együttműködési készség
- CRM rendszerek ismerete előny
- rugalmas munkaidő
- támogató munkahelyi légkör
- szakmai fejlődési lehetőség
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Gyergyói-Szabó Réka Angéla +36 (30) 168 0035
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!