Érdekel az operatív HR világa, ahol a precíz adminisztráció és megbízható adatkezelés kulcsszerepet játszik? Szívesen dolgoznál olyan területen, amely közvetlenül hozzájárul a szervezet mindennapi működéséhez?
Ha egy szakmailag elhivatott és összetartó csapat tagjaként stabil, fejlődést biztosító környezetben szeretnél dolgozni, csatlakozz hozzánk!
Várjuk jelentkezésed!
- részt vesz a beszerzési eljárások, valamint a szerződéskötések előkészítésében, koordinálásában, adminisztrációjában és a teljesítések nyomon követesében
- elkészíti és véleményezi a szakterületi utasításokat
- összeállítja a döntéselőkészítő anyagokat, beszámolókat, előterjesztéseket, elemzéseket
- adatszolgáltatásokat és elemzéseket készít a vezetők és hivatalos szervek részére, eseti, rendszeres vagy csoportszintű igény szerint
- gondoskodik a megfelelő adminisztráció teljességéről, a határidők betartásáról
- diplomával igazolt egyetemi vagy főiskolai végzettség
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- jó írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
- szervező- és elemzőkészség
- komplex szemléletmód
- Poszeidon DMS rendszer magabiztos használata
- hasonló területen szerzett tapasztalat
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszútávú munkalehetőség
- bejelentett munkaviszony, megbízható havi jövedelem
- béren kívüli juttatások
- kedvezményes országbérlet vásárlási lehetőség, valamint ingyenes utazási igazolvány Magyarország egész területére (1 év munkaviszony után számos nemzetközi vasútvonalon is)
- utazási igazolvány a családtagok részére is
Horváth Krisztina +36 (70) 457 0679
A MÁV Személyszállítási Zrt. vasúti és autóbuszos személyszállítást végző vállalat, mely egy fenntartható, hatékony, és jól működő rendszerben összehangoltan és egységesen látja el a közösségi közlekedéssel kapcsolatos feladatokat. Tevékenységi körébe tartozik a személyszállítás biztosítása, a közösségi közlekedésben részt vevő járművek karbantartása, javítása. Célunk, hogy folyamatosan bővülő szolgáltatásaink színvonalát emeljük, így teremtve értéket utasainknak.