Szívesen megtapasztalnád, milyen egy dinamikusan fejlődő SSC-ben dolgozni? Szereted az embereket, de tudsz rendszerben is gondolkodni? Tudod, mit jelent szolgáltatást nyújtani és ügyféllel együttműködni? Legyél Te a csapatunk legújabb tagja!
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Operatív HR igazgatósága belső szolgáltatást nyújt a vállalaton belüli szervezetek számára. Fő feladatunk a humán erőforrás biztosítása, valamint javadalmazási, juttatási, képzési, szervezetfejlesztési és humánerőforrás-gazdálkodási feladatok ellátása a Társaság részére.
- a Társaság belső kommunikációs stratégiájának megtervezése, a munkáltatói márkaépítés körébe tartozó programok kidolgozása és megvalósítása
- belső hírlevél működtetése
- a MÁV-csoport weboldalán a Társaság aloldalainak karbantartása, a belső információs oldalak folyamatos frissítése
- szervezetfejlesztési rendszer kialakítása, megvalósítása és működtetése
- az Társaság SZMSZ változásának egyeztetésében, előkészítésében és kiadásban való részvétel, a szervezeti ábra naprakészen tartása
- a szervezeti működésben bekövetkező változásokból adódó struktúra HR által használt rendszerekben való lekövetése
- döntéselőkészítő anyagok, beszámolók, előterjesztések készítése
- folyamatok, szabályzatok, eljárásrendek, szakmai javaslatok kidolgozása
- HR diploma
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- legalább 3 év, hasonló szakterületen szerzett tapasztalat
- proaktív problémamegoldás
- rugalmasság
- komplex látásmód
- rendszerben való gondolkodás
- pozitív szemléletmód
- kiváló kommunikációs készség
- pontosság és precizitás
- kreativitás
- nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
- versenyképes fizetés és juttatások
- igényes munkakörnyezet, barátságos csapat
- szakmai kihívás és fejlődési lehetőség Magyarország egyik legnagyobb vállalatcsoportjánál
- rugalmas munkarend
Szücs Anna +36 (30) 894 9633
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!