A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. feladatköre sokrétű: szolgáltatási szerződéssel rendelkező megbízói – MÁV-csoport vállalatai, valamint egyéb az Építési és Közlekedési Minisztérium tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó vállalatok – számára pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységet, humán szolgáltatást, raktár- és készletgazdálkodást, informatikai szolgáltatást, menedzsmenttámogatási és ügyviteli feladatokat lát el, valamint felelős a beszerzési, környezetvédelmi, szállítási, flottakezelési és leltározási szolgáltatások biztosításáért is. Megbízói támogatásához hét üzletág biztosítja a szolgáltatásokat. A Gazdasági vezérigazgató helyettes szervezet fő feladata megbízói számviteli rendszereinek kialakítása és működtetése, számviteli, adózási és leltározási szolgáltatások biztosítása, valamint a Társaság pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységének biztosítása.
Ha elhivatott vagy és nem riadsz vissza a számvitel szakmai kihívásoktól, akkor várjuk jelentkezésed!
- részvétel a Várkapitányság Nonprofit Zrt. tulajdonában és kezelésében levő immateriális javak és tárgyi eszközök elszámolási rendszerének kialakításában
- immateriális javakra és tárgyi eszközökre vonatkozó számviteli rendszerének folyamatos használata, könyvelések elvégzése
- közreműködés az immateriális javak, tárgyi eszközök és készletek leltár előkészítésében, ellenőrzésében és a leltárak eredményeinek könyvelésében
- részt vesz a támogatások felhalmozási, azaz fejlesztési részének egyeztetésében, a szükséges elkülönített nyilvántartás naprakész vezetésében
- közreműködés a Társaság számviteli beszámolási feladatai teljesítésében annak érdekében, hogy az üzleti döntéshozatal és a beszámolási körtelezettségek teljesítéséhez megfelelő adatok álljanak rendelkezésre
- részvétel a Társaság évközi, éves beszámolóinak előkészületeiben
- részvétel a Társaság számviteli szabályzatainak jogszabályoknak megfelelő naprakészen tartásában
- részvétel a Társaság könyvvizsgálatában, hatósági ellenőrzéseiben, szükséges adatszolgáltatások teljesítésében
- a szakterület képviselete és szakértő támogatás nyújtása a Társaság számára
- számviteli folyamatok fejlesztésének kezdeményezése, számviteli elszámolások változtatási igényeinek megfogalmazása
- felmerülő szakmai problémák megoldásának támogatása új eszközökkel,
- felsőfokú szakirányú állami iskolai végzettség - diploma
- leegalább 3 év szakmai tapasztalat
- a szakterületet érintő törvények, jogszabályok naprakész ismerete
- MS Office, különösen Excel felhasználói szintű ismerete (PIVOT táblák, FKERES függvény)
- áttekintés és az összefüggések felismerésének képessége
- elemző, analitikus látásmód
- szakmai lényeglátás
- kezdeményező-, kapcsolatteremtő készség
- jó kommunikációs készség
- precíz, megbízható munkavégzés
- Saldo Creator könyvelési program ismeretét
- nagyvállalatnál szerzett tapasztalatot
- Európai Uniós és hazai forrású projektek és támogatások elszámolásában, könyvelésében szerzett tapasztalatot
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- támogató munkahelyi légkör
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Gotthard Anikó +36 (30) 680 9442
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!