Informatikai szolgáltatás menedzsment munkatárs

Az informatikai szektorban 25 éves tapasztalattal rendelkezünk a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, nyomtató, tablet, mobil) üzemeltetésétől, az adatközponti szolgáltatásokon keresztül, az alkalmazásfejlesztésig. Országos lefedettségünk, 7/24 órás központi ügyfélszolgálatunk biztosítja megrendelőink számára a mindig elérhető informatikai szolgáltatást, amelyet ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk is garantál.

Új munkatársunk feladatai lesznek

1. licencnyilvántartás és adminisztráció

  • szoftverlicencek naprakész nyilvántartása és dokumentálása
  • nyilvántartó rendszerek kezelése, adatpontosság biztosítása

2. compliance és jogi megfelelőség

  • gyártói licencfeltételeknek való megfelelés biztosítása
  • auditokra való felkészülés és ellenőrzések támogatása
  • kockázatok feltárása, jogsértések megelőzése

3. optimalizáció és költségkontroll

  • licencfelhasználás elemzése, kihasználtság mérése
  • optimalizációs lehetőségek azonosítása és javaslattétel
  • költséghatékonysági intézkedések kidolgozása

4. beszerzés és szerződéskezelés

  • licencbeszerzési folyamatok támogatása, koordinálása
  • kapcsolattartás beszállítókkal, gyártókkal
  • szerződések megújítása és új szerződések előkészítése

5. riportálás és elemzés

  • lcencfelhasználási statisztikák és vezetői jelentések készítése
  • költségek, kockázatok és optimalizációs javaslatok bemutatása

6. oktatás és támogatás

  • felhasználók tájékoztatása, oktatása licencpolitikákról
  • belső szabályzatok és folyamatok kialakítása, fejlesztése
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
  • felsőfokú iskolai végzettség (egyetemi/főiskolai diploma)
  • licencelési modellek ismerete (Microsoft, Oracle, Adobe stb.)
  • alapvető jogi és compliance ismeretek szoftverhasználat terén
  • középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban)
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
  • analitikus gondolkodás
  • precizitás és részletekre való odafigyelés
  • kommunikációs készség
  • problémamegoldó képesség
  • projektmenedzsment alapok
Előnyként értékeljük
  • informatikai vagy gazdasági területen szerzett diploma
  • szoftverlicenc menedzsmentben vagy IT asset managementben szerzett tapasztalat
  • nagyvállalati tapasztalat
Amit ajánlunk
  • hosszú távú foglalkoztatási biztonság (kivéve határozott idő)
  • támogató munkahelyi légkör
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad

Gotthard Anikó +36 (30) 680 9442

Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó

Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!

https://karrier.mavcsoport.hu/node/7309