Humán szolgáltatás koordinátor

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Bérszámfejtési szolgáltatások igazgatóságban egyik fő feladatunk a professzionális humán szolgáltatáshoz illeszkedő és azt támogató funkciók módszertani szakértői támogatása, a belső szolgáltatásfejlesztési projektek megvalósítása, a humán szolgáltatási rendszerek működtetése, használatának felügyelete, folyamat fejlesztési igények megvalósításának szakmai irányítása.

Érdekel, milyen egy nagyvállalat humán szolgáltatásainak tevékenysége és szívesen lennél csapatunk tagja? Várjuk jelentkezésedet!

Új munkatársunk feladatai lesznek
  • a társadalombiztosítási és jövedelemelszámolási szolgáltatások koordinálása, az ügyfelek igényeinek megfelelő, magas színvonalú és határidőre történő biztosítása
  • a szakterületet érintő jogszabályi és folyamatbeli változások folyamatos nyomon követése, elemzése és a vezetőség számára javaslatok megfogalmazása a hatékonyabb működés érdekében
  • kapcsolattartás a munkavállalókkal, munkáltatókkal, valamint belső és külső szervezetekkel (pl. társadalombiztosítási intézmények, ügyfélszolgálatok)
  • a jövedelmek és járandóságok rendszeres és pontos elszámolásának biztosítása, valamint a jövedelmeket terhelő levonások, letiltások naprakész kezelése
  • az elszámolási alapbizonylatok – okmányok, igazolások – megőrzése, ellenőrzése, valamint a hatósági és belső ellenőrzések támogatása
  • adatszolgáltatások koordinálása és az éves személyi jövedelemadó elszámolással kapcsolatos feladatok végrehajtása
  • munkaviszony megszűnésével kapcsolatos igazolások ellenőrzése, kiállítása és továbbítása
  • operatív részvétel a szakmai felügyeleti szervekkel való egyeztetésekben és a folyamatok lezárásában
  • a feldolgozott adatok és eredmények ellenőrzése, valamint a szükséges javítási feladatok kezdeményezése
  • CRM rendszer használata az ügyfélkapcsolatok nyomon követésére, valamint adatkezelési és elszámolási kérdésekben történő információszolgáltatás
  • ügyfélszolgálati támogatás szakmai tájékoztatással, panaszkezeléssel és visszajelzések feldolgozásával
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
  • felsőfokú állami iskolai végzettség (preferált: humán erőforrás, közgazdaságtan, vagy társadalombiztosítási diploma)
  • minimum 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • társadalombiztosítási és jövedelemszámolási folyamatok, valamint a vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete
  • magabizztos Office ismeret
  • SAP ismeret
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
  • kiváló problémamegoldó képesség, precizitás és felelősségteljes munkavégzés
  • kiemelkedő kommunikációs és együttműködési készség
Előnyként értékeljük
  • CRM rendszerek ismerete előny
Amit ajánlunk
  • rugalmas munkaidő
  • támogató munkahelyi légkör
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad

Gyergyói-Szabó Réka Angéla +36 (30) 168 0035

Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó

Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!

https://karrier.mavcsoport.hu/node/7309