Ügyfél- és rendszertámogató munkatárs

Szeretnél egy folyamatosan fejlődő, innovatív Shared Service Center dinamikus csapatában dolgozni, ahol minden nap új, változatos kihívások várnak rád? Olyan munkahelyet keresel, ahol a gyors problémamegoldó képességedet kamatoztathatod, miközben aktívan hozzájárulsz a folyamatok fejlesztéséhez és optimalizálásához? Magabiztosan használod az IT rendszereket, és örömmel sajátítasz el új technológiákat, hogy mindig naprakész legyél? Szereted az emberekkel való kommunikációt, ugyanakkor képes vagy rendszerszinten átlátni a működést és összefüggéseket? Ha úgy érzed, ez a te pályád, és készen állsz egy támogató, fejlődést ösztönző környezetben kiteljesedni, akkor nálunk a helyed!

Új munkatársunk feladatai lesznek
  • belső és külső ügyfélkérdések kezelése elektronikus és telefonos csatornákon keresztül
  • ügyféltámogatás, információszolgáltatás, problémák gyors és hatékony megoldása
  • proaktív kapcsolatépítés és ügyfélkapcsolat menedzsment
  • ügyféladatok karbantartása és naprakészen tartása
  • szoros együttműködés IT fejlesztő és üzemeltető csapatokkal
  • részvétel beszerzési portál funkcióinak tesztelésében és a folyamatok fejlesztésében
  • teszttervek és tesztesetek kidolgozása a rendszerfunkciók és folyamatok lefedésére
  • új fejlesztések, módosítások funkcionális és integrációs tesztelése
  • hibák, eltérések és anomáliák azonosítása, dokumentálása és nyomon követése hibakezelő rendszerekben
  • tesztadatok előkészítése és kezelése a tesztelési folyamat támogatására
  • automatizált és manuális tesztek végrehajtása
  • tesztelési folyamatok és eszközök folyamatos fejlesztésében való részvétel
  • tesztjelentések készítése és prezentálása a projekt érintettjei számára
  • üzleti folyamatok és felhasználói igények alapján a tesztelési lefedettség biztosítása
  • rendszerintegrációk és interfészek tesztelése más rendszerekkel
  • regisztrált hibák utánkövetése és validálása javítás után
  • részvétel a rendszerbevezetési és élesítési tesztelési tevékenységekben
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
  • középfokú végzettség (érettségi)
  • magabiztos MS Windows és irodai szoftverek ismerete
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
  • kiváló elemzőkészség, precizitás és önállóság
  • gyors alkalmazkodás, nyitottság az új megoldásokra
  • ügyfélközpontú szemléletmód
Előnyként értékeljük
  • tapasztalat távmenedzsment és ügyfélszolgálati rendszerek használatában
Amit ajánlunk
  • inspiráló, támogató munkahelyi légkör
  • barátságos, összetartó csapat
  • hosszú távú foglalkoztatási biztonság
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad

Gyergyói-Szabó Réka Angéla +36 (30) 168 0035

Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó

Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!

https://karrier.mavcsoport.hu/node/7309