Az informatikai szektorban 25 éves tapasztalattal rendelkezünk a végponti eszközök (például PC, notebook, jegykiadó automata, nyomtató, tablet, mobil) üzemeltetésétől, az adatközponti szolgáltatásokon keresztül, az alkalmazásfejlesztésig. Országos lefedettségünk, 7/24 órás központi ügyfélszolgálatunk biztosítja megrendelőink számára a mindig elérhető informatikai szolgáltatást, amelyet ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszerünk is garantál.
1. licencnyilvántartás és adminisztráció
- szoftverlicencek naprakész nyilvántartása és dokumentálása
- nyilvántartó rendszerek kezelése, adatpontosság biztosítása
2. compliance és jogi megfelelőség
- gyártói licencfeltételeknek való megfelelés biztosítása
- auditokra való felkészülés és ellenőrzések támogatása
- kockázatok feltárása, jogsértések megelőzése
3. optimalizáció és költségkontroll
- licencfelhasználás elemzése, kihasználtság mérése
- optimalizációs lehetőségek azonosítása és javaslattétel
- költséghatékonysági intézkedések kidolgozása
4. beszerzés és szerződéskezelés
- licencbeszerzési folyamatok támogatása, koordinálása
- kapcsolattartás beszállítókkal, gyártókkal
- szerződések megújítása és új szerződések előkészítése
5. riportálás és elemzés
- lcencfelhasználási statisztikák és vezetői jelentések készítése
- költségek, kockázatok és optimalizációs javaslatok bemutatása
6. oktatás és támogatás
- felhasználók tájékoztatása, oktatása licencpolitikákról
- belső szabályzatok és folyamatok kialakítása, fejlesztése
- felsőfokú iskolai végzettség (egyetemi/főiskolai diploma)
- licencelési modellek ismerete (Microsoft, Oracle, Adobe stb.)
- alapvető jogi és compliance ismeretek szoftverhasználat terén
- középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- analitikus gondolkodás
- precizitás és részletekre való odafigyelés
- kommunikációs készség
- problémamegoldó képesség
- projektmenedzsment alapok
- informatikai vagy gazdasági területen szerzett diploma
- szoftverlicenc menedzsmentben vagy IT asset managementben szerzett tapasztalat
- nagyvállalati tapasztalat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság (kivéve határozott idő)
- támogató munkahelyi légkör
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Gotthard Anikó +36 (30) 680 9442
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!