A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. feladatköre sokrétű: szolgáltatási szerződéssel rendelkező megbízói – MÁV-csoport vállalatai, valamint egyéb az Építési és Közlekedési Minisztérium tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó vállalatok – számára pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységet, humán szolgáltatást, raktár- és készletgazdálkodást, informatikai szolgáltatást, menedzsmenttámogatási és ügyviteli feladatokat lát el, valamint felelős a beszerzési, környezetvédelmi, szállítási, flottakezelési és leltározási szolgáltatások biztosításáért is. Megbízói támogatásához hét üzletág biztosítja a szolgáltatásokat. A Gazdasági üzletág fő feladata megbízói számviteli rendszereinek kialakítása és működtetése, számviteli, adózási és leltározási szolgáltatások biztosítása, valamint a Társaság pénzügyi, számviteli és kontrolling tevékenységének biztosítása.
Ha elhivatott vagy, nem riadsz meg a számviteli jogszabályoktól és szakmai kihívásoktól, akkor várjuk jelentkezésedet!
- ÉMI csoport egyedi számviteli szolgáltatás szervezet feladatkörébe utalt társaságok (ÉMI NKft., TERC Kereskedelmi Kft, TERC Irodaház Kft.) .) könyvelési, adózási és számviteli beszámolási feladatainak szakmai irányítása
- éves, negyedéves és havi zárási feladatok koordinálása, valamint az egyedi és konszolidált beszámolók összeállítása, közzététele
- adóbevallások (ÁFA, TAO, Innovációs járulék, HIPA) elkészítésének irányítása, szakmai ellenőrzése
- könyvvizsgálat és egyéb hatósági ellenőrzések koordinálása, könyvvizsgálati, illetve egyéb adatszolgáltatások (KSH, MFB, MNB) összeállításának irányítása
- részvétel a számviteli szabályzatok elkészítésében, aktualizálásában
- koordinálja és felügyeli a közvetlen szakmai irányítása alá tartozó kollégák tevékenységét
- kapcsolattartás az érintett Társaságok gazdasági szakterületeivel, számvitel és adó szakmai érdekképviselet
- számviteli tanácsadás, előterjesztések, szerződések, döntés-előkészítő anyagok szakmai véleményezése
- számviteli folyamatok fejlesztésének kezdeményezése, számviteli elszámolások változtatási igényeinek megfogalmazása
- felmerülő szakmai problémák megoldásának támogatása új eszközökkel
- Társasághoz rendelt számviteli rendszerek működésének, felhasználói felügyeletének koordinálása. A számviteli rendszerekben megvalósuló elszámolások szabályszerűségének folyamatos ellenőrzése
- számviteli területen szerzett diploma
- mérlegképes könyvelői képesítés
- 8 év szakmai és 3 év vezetői tapasztalat
- a szakterületet érintő törvények, jogszabályok naprakész ismerete
- MS Office, különösen Excel felhasználói szintű ismerete
- érvényes regisztráció a számviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásában
- áttekintés és az összefüggések felismerésének képessége
- elemző, analitikus látásmód
- szakmai lényeglátás
- vezetői motiváció és gyakorlat
- jó kommunikációs készség
- precíz, megbízható munkavégzés
- okleveles könyvvizsgálói képesítés
- BC (Navision) program ismerete
- Európai Uniós és hazai forrású projektek és támogatások elszámolásában, könyvelésében szerzett tapasztalat
- hosszú távú foglalkoztatási biztonság
- támogató munkahelyi légkör
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft /hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft /hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
- barátságos csapat
Gotthard Anikó +36 (30) 680 9442
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!