Szereted az adminisztrációs feladatokat és jól kezeled az Excel táblákat? Szeretnél egy támogató, összetartó csapat tagja lenni?
Jelentkezz, legyél te az új kollégánk!
Új munkatársunk feladatai lesznek
- kezeli az ügyiratokat, ellátja az ügyviteli feladatokat,
- biztosítja és kezeli a szervezet anyag-és eszközellátását
- közreműködik a külső és belső adatszolgáltatások elkészítésében
- együttműködik az éves beszerzési/közbeszerzési terv összeállításában, közreműködik a terv jóváhagyatás, tervteljesülés adminisztrációs feladatainak elvégzésében
- támogatja a vállalatcsoporton belüli és kívüli közvetlen szerződéskötési, megrendelési, szerződésmódosítási igényeket kezelését
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- érettségi
- 3 év szakmai tapasztalat
- irodai számítástechnikai alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Excel)
Előnyként értékeljük
- SAP ismerete előny
Amit ajánlunk
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszútávú munkalehetőség
- teljes munkaidő, határozatlan idejű munkaszerződés megbízható havi jövedelemmel
- béren kívüli juttatások
- ingyenes vasúti utazási igazolvány Magyarország egész területére - 1 év munkaviszony után további utazási kedvezmény számos nemzetközi vasútvonalon is
- vasúti utazási igazolvány a családtagok részére is
- kedvezményes országbérlet vásárlási lehetőség
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad
Binszki Györgyi Klára +36 (30) 475 1560
Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó
A MÁV-START Zrt. integrált vasúti szolgáltatást végző vállalat. Tevékenységi körébe tartozik a vasúti személyszállítás biztosítása, a vasúti vontatójármű üzemeltetés és vontatás, valamint a vasúti vontató és vontatott járművek javítása, karbantartása. Célunk, hogy folyamatosan bővülő szolgáltatásaink színvonalát emeljük, így teremtve értéket utasainknak, dolgozóinknak és tulajdonosainknak.