A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán szolgáltatás szervezetében fő feladatunk a teljes körű jövedelemelszámolási, társadalombiztosítási (kifizetőhelyi) ügyintézés, a személyügyi adminisztráció és a belső, munkavállalói ügyfélszolgálat működtetése.
A szervezeten belül az Ügyfélszolgálat szervezet feladata a MÁV-csoport munkavállalói részére személyes, telefonos és online ügyfélszolgálat üzemeltetése. Ebbe a csapatba keressünk új munkatársunkat!
Új munkatársunk feladatai lesznek
- különböző kommunikációs csatornákon (telefonon, e-mailen, személyesen) fogadja a munkavállalóktól érkező, a humán szolgáltatással kapcsolatos észrevételeket, megválaszolja őket, vagy szükség esetén továbbítja az illetékes szervezetekhez
- fogadja és ellenőrzi a munkavállalók törzsadatmódosítási, adó- és járulékkedvezmény érvényesítési, juttatás elszámolási, szabadjegyigénylési kéréseit
- nyilatkoztatja a munkavállalókat béren kívüli juttatásokra vonatkozóan, illetve a szabadjegy érvényesítési kampányokban
- a munkavállalók kérésére – kiemelten figyelve a személyes adatok védelmére – adatszolgáltatást nyújt
- megkeresésre tájékoztatást ad a munkavállalót érintő adatnyilvántartási, juttatási, elszámolási kérdésekben
- humán jellegű iratok, nyilatkozatok, dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
- a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése
- adatrögzítés, adatfeldolgozás
- valamennyi tevékenységét adminisztrálja a SAP KHP rendszerben
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
- középfokú állami iskolai végzettség (érettségi)
- humán szakirányú középfokú tanfolyam (OKJ)
- társadalombiztosítási, bérszámfejtési, munkajogi ismeretek
- felhasználói szintű számítástechnikai, MS-OFFICE ismeret
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
- szolgáltatói szemlélet
- kiemelkedően magas kommunikációs képesség
- hatékony problémamegoldás
- eredmény orientáltság, csapatszellem, komplex gondolkodásmód
Előnyként értékeljük
- SAP HR modulok kezelésében szerzett gyakorlat
- jövedelemelszámolásban, társadalombiztosítás területen szerzett tapasztalat
- hasonló ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
- mobilitást, utazási hajlandóságot az ügyfélszolgálati helyettesítések miatt
Amit ajánlunk
- mentori támogatás az ügyfélszolgálati feladatok elsajátításához
- támogató munkahelyi légkör
- barátságos csapat
- bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
- bruttó 6.016,- Ft/hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft/hó tagdíj levonása esetén
- vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
- vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad
Gyergyói-Szabó Réka Angéla +36 (30) 168 0035
Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó
Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!