Ügyfélszolgálati referens

A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. Humán szolgáltatás szervezetében fő feladatunk a teljes körű jövedelemelszámolási, társadalombiztosítási (kifizetőhelyi) ügyintézés, a személyügyi adminisztráció és a belső, munkavállalói ügyfélszolgálat működtetése.

A szervezeten belül az Ügyfélszolgálat szervezet feladata a MÁV-csoport munkavállalói részére személyes, telefonos és online ügyfélszolgálat üzemeltetése. Ebbe a csapatba keressünk új munkatársunkat!

Új munkatársunk feladatai lesznek
  • különböző kommunikációs csatornákon (telefonon, e-mailen, személyesen) fogadja a munkavállalóktól érkező, a humán szolgáltatással kapcsolatos észrevételeket, megválaszolja őket, vagy szükség esetén továbbítja az illetékes szervezetekhez
  • fogadja és ellenőrzi a munkavállalók törzsadatmódosítási, adó- és járulékkedvezmény érvényesítési, juttatás elszámolási, szabadjegyigénylési kéréseit
  • nyilatkoztatja a munkavállalókat béren kívüli juttatásokra vonatkozóan, illetve a szabadjegy érvényesítési kampányokban
  • a munkavállalók kérésére – kiemelten figyelve a személyes adatok védelmére – adatszolgáltatást nyújt
  • megkeresésre tájékoztatást ad a munkavállalót érintő adatnyilvántartási, juttatási, elszámolási kérdésekben
  • humán jellegű iratok, nyilatkozatok, dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
  • a szervezet működéséhez kapcsolódó listák, jegyzékek vezetése, kezelése
  • adatrögzítés, adatfeldolgozás
  • valamennyi tevékenységét adminisztrálja a SAP KHP rendszerben
Amire a munkakör betöltéséhez szükség van
  • középfokú állami iskolai végzettség (érettségi)
  • humán szakirányú középfokú tanfolyam (OKJ)
  • társadalombiztosítási, bérszámfejtési, munkajogi ismeretek
  • felhasználói szintű számítástechnikai, MS-OFFICE ismeret
Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak
  • szolgáltatói szemlélet
  • kiemelkedően magas kommunikációs képesség
  • hatékony problémamegoldás
  • eredmény orientáltság, csapatszellem, komplex gondolkodásmód
Előnyként értékeljük
  • SAP HR modulok kezelésében szerzett gyakorlat
  • jövedelemelszámolásban, társadalombiztosítás területen szerzett tapasztalat
  • hasonló ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • mobilitást, utazási hajlandóságot az ügyfélszolgálati helyettesítések miatt
Amit ajánlunk
  • mentori támogatás az ügyfélszolgálati feladatok elsajátításához
  • támogató munkahelyi légkör
  • barátságos csapat
  • bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft/hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft/hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére
Munkavégzés helye
Budapest
Munkaidő
Teljes munkaidő
Foglalkoztatás formája
Határozatlan idejű
Bővebb felvilágosítást ad

Gyergyói-Szabó Réka Angéla +36 (30) 168 0035

Jelentkezés határideje
Vállalati bemutatkozó

Jobban megismernéd társaságunkat és kíváncsi vagy, mire számíthatsz a kiválasztási folyamat során, vagy melyik szervezetbe várunk Téged? Kattints ide és pillants bele feladatainkba, mindennapjainkba!

https://karrier.mavcsoport.hu/node/108